Sunday 24 January 2016

tempoh berpantang

salam tengahari

trowback...

gambar di ambil jam 4 pagi... selepas dpt rehat setelah diberi rawatan sepenuhnya oleh doktor2 berkenaan.


dah rehat sepenuhnya... alhmdllah. dh dpt dicaj.. complete miscarrige 


dan juga MC utk 8 hari.. syukur alhmdulillah...


dan aku pun rehat la di rumah bonda dgn rehat yg secukupnye.. 

sampai dhamirah pun, aku hantar pengasuh.. huhu..

ye la.. kalu boleh, nak betol2 rehat.. jadi terpaksala post dhamirah ke sana jgk.. 

cume ari khamis je la, aku jaga die sehari.. ok aa tu..

mula2 cuti tu kan, syukur2 sgt, tiba2 rezeki kedai dobi datang mencurah2...

syukur alhamdulillah..

betolla kata Nya, selagi kite bersyukur, selagi tu la kita akan dapat menikmati nikmatnye.. amin2

jadi2, sentiasa2 lah, bersyukur denganya.

malam2, aku pakai stokin, sbb sejuk sgt rasa.. 

dhamirah pun sibuk nk pakai jgk.. mujur ada stokin lama die aritu.. hahaha

eh, bukan stokin lama, tp stokin masa baby aritu.. hahaha

nasib baik muat...



terima kasih ummi... ngeh3.. senyum sendirian.. 

ooh dhamirah.. dah besar kamu ye... 


semoga rezeki baru menyebelahi diriku.. amin3



2 comments:

  1. Salam takziah Kakja. Salam kenal dari saye. COmel Dhamirah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. terima kasih puan eka.. tak sangka baca blog saya.. hehe.. terima kasih.

      Delete