Sunday 24 January 2016

harga runtuh opocot mak kau

assalamualaikum

aku.. mmg minat sgt baca blogg orang.. tp nk taip kt blog sndiri, sendu sokmo.. huhu

xpe la. smg kesenduan tu nanti akan hilang.. amin2

alkisahnye.. aku ni mmg peminat tegar si Sepet tu.. tp aku lebih suka jadi silent reader je.. 

hahaha

ni haa blog die : SepetNoh

a.k.a tokey sqbeuty terkenal skrg.. 

tak lama lagi, masuk tv3 dalam WHI la die.. kui3

aku suke tgk cara die berbisnes.. mmg psiko gile.. haha..

sampai dgn aku2 tergoda.. tp masih ttp kuat iman.. haha

tp akhirnyeee... tergoda jgk!! bile die adakan jualan Harga Runtuh Opocot Mak Kau tu!!

nangis aku, baca jualan runtuh gile.. mujur x runtuh bangunan.. haha...

aku bukan ape.. aku ni, mmg kurang skit bab2 make up ni.. 
bedak pun x sapu, apatah lagi nk pakai lipstik... hahaha
eyeliner langsung x kenal hok mane satu! haha

soooooooooo

bile dh baca ttg harga runtuh ni, terus cuba cari, ade tak, agen @ stokis dr trg.. aku pasrah je.. kalu ada, ada la rezeki aku.. kalu xdok, nangis dalam hati je la.. hehe

sekali jumpa... ni nama fb die : Hidayah Salim

kebetulan plop, dayah ni, 1 jabatan dgn aku, cume die ni, dari daerah Dungun.. 

pahtu die kata, boleh je nk cod ke k. trg.. sbb kebtulan die ada urusan kt sini... 

aku pun ape lagi.. sujud syukur tau!! (ambooooi sangat!!!) hahaha

kirenye, hajat aku, nak saje2 nk pakai tu, terlaksana jugak dengan izin Allah dan izin suamiku.. hehe

smg muka ku menjadi cantik, mulus tan tulus.. hahaha


sepet :: akak dah beli awak puye BB Cream.. kegilaan apakah ini? dr silent reader jatuh cinta ke alat makeup! hahahaha..

No comments:

Post a Comment