Thursday, 6 July 2017

sanah helwah suamiku...

assalamualaikum semua...

trowback kisah lama...

10/5/2017

sanah helwah buat suamiku tercinta.. 

smg diberikan kekuatan untuk terus beristiqamah di jalanNya...

smg sentiasa beroleh keberkatan dan keredhaan dari Ilahi yang dikasihi...

smg ikatan perkahwinan kite kekal utuh hingga ke Syurga Allah.

semoga semuanya Baik - Baik aje untuk kite sekeluarga.. amin2

 

lilin tu dhamirah je nk tiup sangat.. so, kite kasi chance je la.. hehe


puding karamel by my friend Asmida Ali 

sedap teramat... 

1st time order.. 

1st time jugak suami kata sedap...

sebiji, kerat 3 bahagian... 

1 bahagian kitorg makan kt kedai..

1 bahagian bagi ke staff kedai.. permintaan suami..

2 bahagian lagi wat balik ke rumah mertua... 

sekali suami suap ke mak die.. huhu.. terharu kejap wase.. 

ye laa.. tetiba suami suap puding ke mak die.. 

puding yg aku beli.. 

puding hari jadi die... 

padahal... selama ni, aku rajin jugak beli.. bukan dok rajin beli pun... hahahaha

saje je... excited je lebih.. eksyen je lebih... hahaha

 

hadiah??? ada laaaa... hehe.. 

syukur seadanyaaa...

ok. byeee

Wednesday, 5 July 2017

salam aidilfitri 2017 M / 1438 H

salam aidilfitri 2017


daripada kami sekeluarga 

muhammad - afza - dhamirah - nurin

dan  juga


ahli keluarga Ku Yen 

Majlis Perjumpaan Hari Raya Keluarga Allahyarham Tengku Ibrahim 2017 

kali kedua...



kunci mercedess

salam semuaa

kunci mercedes tuuu... 

kali pertama pegang...

nak bawak takut.. haha

padahal dh dapat lampu hijau utk bawak mercedess ni...

so, kite manfaatkan peluang walaupun dapat pegang sahaja.. hahaha



ok tu je. bye..

Sunday, 18 June 2017

so saaaad!!

salam semua

so sadd
di kala bulan yang sangat mulia
hatiku menjadi hitam
hitam gelap guguk.. org ganu panggil

aku dok tau bakpe boleh jadi gitu..
di mane silap aku..
di mane keegoan aku sedang menggunung tinggi..

itu yg membuatkan aku sangat sedih...
di kala campur tangan org lain...

huhu

macam mane aku nk kembali ke pangkal jalan ni..
sedih sungguh  rase hati ini...

mmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

astarfirullahhalazim....
smg aku cepat2 sedarrrr...

amin2

Tuesday, 13 June 2017

haiiii!!! i'm back!! hehe

assalamualaikum semua...

i'm back today...
setelah lama menyepi...
bukan menyepi membisu..
tp menyepi sbb sibuk dgn urusan dunia yang tak pernah sudah...
dan juga diiringi dengan urusan akhirat utk bekalan kite di sana nanti...

welll... banyak benda berlaku.. banyak benda nk story..
tp dh mcam jd pemalas skit skrg.. jahat kan! x baik kan! haha
ada ai kisah!! haha

sabar2.. nti amek mood utk menaip neh.. hehe

ok.. salam ramadhan utk semua...
smg segala ibadah kite diterima olehNya.. amin2