Thursday 15 January 2015

selamat ulang tahun yg pertama untuk anaknda tersayang!! 131214


12/12/2014

assalamualaikum semua... arini saya nk berkongsi hari kegembiraan saya.. mommy dan daddy saya sambut besday saya!! 2 kali lgi tau!! yuhoo!! happy saya tau!!




mommy2, mane kek dhamirah!!!






daddy!! mommy tak beli kek dhamirah keee??? wawawa
(sandiwara la konon2)

jeng3.....





eh bttoooll ke ni paapppaaaa?? 
(papa plopp.. haha)





peaceee!!!! suke lettew.. kek dah ade.. malu2 plop..


ok.. dah2.. jom potong kek la..
kat sini, xpayah nyanyi2 k.. huhu






 senyuummmm....









senyummmmm... 
alhamdulillah... 
dapat menggembirakan hati anak dan anak2 buah..

yg sorang tu, adam, yg baju garfield tu, nuh.. anak kak su.. biras mommy kite...

sepupu kamseng dhamirah ni...

sppu sppat hok lain xleh dtg.. sibuk katanye,, 

xpelah.. yg pntg, abg adam dan abg nuh ttp ada!! hik3




terima kasih mommy... terharu dhamirah... dpt mkn kek yg sangat sedap n cantik n comeeyyyy yang teramatttt!! hahaha 






14/12/2014

eh, ni kek ape lak ni, mommy???
siap ade lilin lagi....




ritu dah sambut, ni nak sambut lg keee???





tp xpe, dhamirah mmg suka kek2 ni...



ok.. jom tiup sama2.. opp2,. nyanyi la dulu.. kat sini boleh nyayi tau!! sbb ade lilin.. hehe



ni ma saya.. pengasuh saya... die suka jaga saya.. sbb saya budak yang baik.. hehe..


yg baju hitam tu, abg haikal, yg baju pink tu, kak yaya.. 2 org ni mmg suke kawan gn saya... suke sgt cubit2 pipi saya yang tembam ni.. sakit tau!! auuw!! 



yee.. dh tiup dah.. pandai tak i... hahaha...


ok.. selesai sudah.. jom makan plop... 
yummy2!! mmg sedap ahh... :)


mommy!!!! nak hadiaaahhh!!! hahaha


ok2.. nti mommy buat entry lain sal hadiah k!!

mommy n daddy ucapkan semoga dhamirah menjadi anak yang solehah ye.. anak yang dengar cakap, anak yg sihat2 selalu.. dan jadi lah akak yang baik kpd adik2.. akak??? haha.. insyaAllah..


2 comments:

  1. Happy sweet first birthday dhamirah.... muaahhh2!! Ehh x ajak pun achik makang kek etek oloooo dok aci la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. achik2!! achik kan dh smbut besday dhamirah mase kt umah kak ngah aritu.. kire 2 dlm 1 la tu... hehehe...

      Delete