Monday 25 February 2013

tErLuka

salam...

adakah aku yang terluka?? atau aku yang dilukai??

entahlah... mungkin itu satu kesalahan dalam diri ini.. yang baru ingin memulakan kehidupan baru.. akan aku belajar dari kesilapan ini... maafkanlah atas kata2 wahai para2 ustaz yang sangat `alim dan bijaksana' dalam kata2 dan ceramah mu itu.. huhuhu

aku rase, hanya Ilahi yang memahami hati ini.. tatkala aku ingin bergurau dgn gurauan yg salah, tp adakah gurauan ustaz itu betol?? kadang2, ati ini sangat terasa dgn kata2 ustaz itu.. orang di luar sana, sangat menghormatinye, kerana, dialah ustaz, yang sangat alim di mata manusia, mata alam, mgkin juga di mata Allah... namun, ape yg berlaku di hadapan mata kami (rakan2 pejabat dan juga rakan2 facebook) hanya kami yang terkesima.. begitukah perangai seorang ustaz yg sangat di sanjungiiiiiiii???

Ya Allah... ampunkan dosaku, kerana aku bagaikan `menghina' salah seorang khalifah mu... Ampun kan aku Ya Allah.. aku hanyalah insan biasa, manusia yg sangat lemah, sangat mudah dipengaruhi oleh musuh kite semua iaitu setan!!

betullah kata orang, terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata, bergaduh la korang...

chayok2.. wake up KUJA!!!! kuatkan semangat k!! jadikan itu semua sebagai satu pengajaran.. ambil iktibar k.. insyaAllah.. akan aku kuatkan smgt... insyaAllah.. Dengan Izin Nya....

wsalam.....

No comments:

Post a Comment